ead sofiejorgensen -
2012-09-25  18:54:01

Kämparglöd

 
Goddag!

Var hos läkaren igår eftersom jag aldrig blir frisk och det visade sig att jag även fått öroninflammation, wtf senast jag hade det var jag typ sex år.. Jaja men fick pencelin mot infektionen och öroninflammationen och massa nya astmamedeciner som jag behöver för att kunna andas just nu så så ser läget ut. 
 
Har verkligen kämpat mig igenom jobbet idag och borde verkligen inte jobbat alls men jobbar bara fram till torsdag så var tvungen pga att jag måste spara så mycket pengar som möjligt! 
 
Har preci varit hemma hos Fanny som visade massa provridningsfilmer på hästar hon provridit i holland nu i helgen, hon hittade även sin drömpolle! fan va fina dom är där nere ändå någongång måste man ju åka ner och köpa en liten polle!
 
Mamma följer med till stallet,kanske till och med kan tvinga henne rida!  Nice ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: