ead sofiejorgensen -
2012-09-05  20:43:36

Godkväll

Efter enlång dag ligger jag nu i soffan och har precis tänkt sätta påen go rulle och bara ta det lugnt till,imorgon jobbar jag 09:30-17:45 såimorgon får zmilla stå eftersom jag har fotbollsträning klockan 20:00 så kommer aldrig kunna lösa det haha men hon har gått ganska hårt nu i snart tre veckor så hon förtjänar en vilodag 
 

Idag var det fullt med folk i manegen näår jag red men stoppade in lurarna i öronen och försökte koncentrera mig på mitt och i slutet av passet lossnade det riktigt bra, kännde att hon va lite seg i kroppen från igår, detuppstår lite frustration från min sida att det inte går som jag vill redan ifrån början men jag måste helt enkelt lära mig att tagga ner och vänta ut henne så hon är väldigt känslig så säger hon till en när man gör fel. Blev varken bommar eller bilder på mamma inte var med men skall iallafall försöka fixa filmen imorgon :)
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: