ead sofiejorgensen -
2012-09-04  12:00:00

Följ ditt hjärta slåss för det du tror på

13/2 - 18/8 - 2012
 
 
 
Har suttit under några dagar och klippt ihop en liten film på mig och azcalon, den blev inte alls lika lång
som twix film men det är lite skillnad på tre år och ett halvår och dessutom har jag flyttat
över bilder + filmer från de första månaderna på en hårddisk jag inte kunde komma åt tyvärr men försökte iallafall klippa ihop någonting som sammanfattar våran resa tillsammans. Filmen väcker inte alls samma känslor som den jag gjorde på min gamla ponny, hon var liksom med mig under den jobbigaste tonårstiden och hon har tagit med sig halva mitt hjärta, men även azcalon var en speciell liten pojk som alltid kommer ligga mig varmt om hjärtat. Jag vill även passa på att tacka Lena Azcalons ägare som trodde på mig och gav mig denna fantastiska möjlighet som jag är oändligt tacksam för.
Tack så hemskt mycket Lena
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: