ead sofiejorgensen -
2012-09-15  17:23:52

Dressyrhästen

Ja idag startade vi ju programridningen som vårt stall anordnade, och det gick faktiskt över förväntan! Jag red väldigt länge igår vilket antagligen har med saken att göra, hon sket typ fem gånger när jag knoppade eftersom hon kände attn ågonting var på gång.
 
Framridningen gick givetvis mycket bättre och kan nog säga att det var den bästa känslan jag fått på henne hittils. Givetvis blir detaldrig sammainne påbanan men det kändes ändå helt okej. Fick några grova missarsåsom att hon drog mig ur sadeln i båda halterna, började steppa när jag kortade tyglarna men who cares, fick tillstlut 59,6 % trots missarna, fick till och meden 8a sedan lite 7or och 6or, 4or och 5or på missarna. Så jag är faktiskt jättenöjd hoppades på över 55 % och det gick ju! Kanske åker vi ut på någon tävling i framtiden när vi tränat lite mer, det var ju faktiskträtt sköj! Alla deltagande fick med sig en rosett menvi var ju egentligen bara 0,4% från "rosett" omman ska kolla på hur det egentligen är!
 




 
 
'
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: