ead sofiejorgensen -
2012-11-13  21:36:00

Tisdag

Idagär det Tisdag och det är redan kväll, jobbade idag från halv åtta till två och begav mig därefter till stallet tillsammans med mamma. Eftrsom vi var där hyffsat tidigt så var det ljust ute och vi tog tag lite i resten av hagen och tömde undan en massa lera och gjorde rännor. Det som kvarstår är att fylla på mednytt grus och kratta till hagen lite.
 
 
Därefter blev det ett pass i manegen med lite "markarbete", man får ju utnyttja när resurserna väl hänger med. Det blev min standardövning som jag kör väldigt ofta, bom-sockerbit-bom. Det funkade fint och hon lyssnade bra, hon var dock lite på tårna idag men det anser jag abslut inte som någonting negativt.
 
Här är en film på mig och Azcalon från i våras när vi gör denna övningen, i like it!
 
 
 
Imorgon blir det jobb mellan 9:30-17:00 s det blir rätt "sent" i stallet så det får bli ett pass i manegen och justeja jag håller på och skriver ett inlägg om föreläsningen med Anders Eriksson som kommer upp imorgon antagligen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: