ead sofiejorgensen -
2012-11-23  09:53:00

Fredag

Ledig fredag framför mig i princip pluss att jag fick ett riktigt bra lönebesked, woohoo! Skall jobba lite för mamma idag fast hemma så det blir ingen lång stund utan fokus skall läggas på att fixa den leriga hagen återigen och även rida förstås, frågan är bara vilken ordning man vill göra detta.
 
En affär som skall stänga igen i Torslanda har 50% på allt i hela affären så jag skall försöka dra med mammadit och se om det finns någonting vi behöver eller om jag kan smussla i henne någonting som hon tror att jag behöver haha.. det är en balansgång detdär. 
 
Blir en rätt lugn helg med bio ikväll och resturang och på Lördag blir det lite drinkar på stan men inte så sent antagligen. #yolo 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: