ead sofiejorgensen -
2012-11-17  22:36:49

Dagens Filmer

95cm bed. A:0/A:0

Väldigt nöjd med denna rundan, jagred exakt som planerat och det kändes grymt bra, vi har fortfarande lite det att behålla en stadig rytmisk galopp i svängarna att jobba på, men en kanon tävlingsdebut på 0 fel vilket gav oss en 7:e placering!
 
 
 
 
105cm bed. A:0/A:0
Denna rundan var jag lite smått nervös inför, vet inte varför men det gick bra ändå, jag gick ut som start nr.2 vilket innebar att jag var tvungen att avbryta min framridning för att gå banan vilket gjorde mig lite stressad men det lugnade sig väl inne på banan. Jag känner mig väldigt nöjd med denna rundan med förutom min ryttarmiss in i kombinationen då distansen inte blev bra och vi rev insprånget.. eller man skulle kunna säga att jag rev, helt klart mitt fel men en bra runda annars!
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: