ead sofiejorgensen -
2012-11-25  12:44:06

2012 går mot sitt slut

Den 25:e November är dagens datum och det slog mig just att det är inte alls långt kvar på detta året så jag tänkte lägga upp en sista "planering" för slutet av året.
 
  • Den 29:e November: Hoppträning för Ted Nätterqvist
  • Den 8:e December: Pay & Jump, 100cm/110cm
  • Den 21-22 December: Tvådagar Hoppkurs för Ted Nätterqvist
 

Dessa händelser är de sista på detta året att se fram emot sen blir det vintervila för både mig och Zmilla eftersom jag kommer åka till Asien i ca 1-2 månader, hon kommer givetvis inte stå utan min tränare skall rida henne medans jag är borta men hon kommer iallafall får 1-2 veckors hel vila. Fram tills dess så kör vi på i vanlig ordning och kanske fliker vi in en sista Pay&Jump om det finns någon som passar oss och om det känns nödvändigt!
 
Jag är sjukt taggad på 2013's tävlingssäsong, har redan spanat in en del roliga tävlingar som passar oss bra, därefter kommer vi kolla lite på hur vi ligger i utvecklingskurvan och vilken nivå vi kommer ligga på beroende på hur det känns!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: