ead sofiejorgensen -
2012-11-27  21:34:33

2 dygns prognos

Ursäkta min utdödhet de senaste två dagarna men som jag förutspådde så var det ännu en sjukdom på gång,det är givetvis mina snoriga ungar på jobbet som smittarner mig. Det sprutar bakterier överallt på jobbetoch immunförsvaret hinner inte hämta sig imellan.
 
Om vi skall se till lite hästrelaterat så stod hon både igår och idag, eller idag promenerades hon jag skulle egentligen longera henne men det var dressyrlektion i manegen så det sket sig. Men imorgon skall jag bita ihop och köra ett bra pass för att sedan hoppträna för ted på Torsdag.
 
 
Har trotsat min sjukdom och ändå pallrat mig till jobbet för att jag behöver allapengar jag kan få helt enkelt ochäven idag har det varit en speciell dag som jag ville ta vara på ♥
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: