ead sofiejorgensen -
2012-05-06  18:28:27

Svar på kommentarer :)

Fått en del extra visitors idag, vart kom ni ifrån? haha. Och med besökare kom även lite kommentarer som jag tänkte att jag kunde svara på ännu en gång i ett inlägg då jag inte har någon "svara" funktion och förmodligen så glömmer man av att kolla om man har fått svar i det inlägget man kommenterat så here we go!

Johanna:
Åh,hoppas att du kommer! Skulle vara sjukt kul att träffa dig då Jag bor i Bollebygd och det är "min" (tror du fattar) klubb! Får jag fota dig då?:D

Svar: Det lutar åt at tjag åker till Bollebygd då knät känns mycket bättre för varje dag. Och du får mer än gärna fota mig! Love it, skicka dom till mig sen på sofiejorgensen_@hotmail.com

Malin
http://swarovskiponnyn.blogg.se/
Åh står du på stall adam? :) Jag står i grannstallet (det med paddocken brevid hembygdsgården) :) såg i inlägget nedan att du fotade från göteborgs hästsportklubb, fick du ngra bilder på mig o min ponny? hoppade 80 två gånger brun ponny med silvrigt hv polo schabrak :)

Svar: Yes i do! inte riktigt säker men jag tror att jag vet vilket stall ;). Var tyvärr bara där för att kolla hur det såg ut så stannade i ca 45 minuter och tog endast kort på de första ekipagen som hoppade 50-70cm!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: