ead sofiejorgensen -
2012-05-06  15:52:07

Sunday

Åkte precis från stallet nu och skall kolla på mitt kära lag när dom spelar match utan mig, hur ska dom klara sig hehe ;)
Mamma longerade alle över bommar och han skötte sig utmärkt som vanligt!

Justeja svängde förbi myone "på vägen" och kollade ridstövlar och köpte lite smått som grimskaft med kedja och svamp typ ;)


malin
PUBLICERAT: 2012-05-06, 17:14:44 | URL: http://swarovskiponnyn.blogg.se/

Åh står du på stall adam? :) Jag står i grannstallet (det med paddocken brevid hembygdsgården) :) såg i inlägget nedan att du fotade från göteborgs hästsportklubb, fick du ngra bilder på mig o min ponny? hoppade 80 två gånger brun ponny med silvrigt hv polo schabrak :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: