ead sofiejorgensen -
2012-05-09  15:03:19

Sponsor

Good News! jag kommer troligtvis bli sponsrad vilket betyder att jag kommer få rn jacka/tröja, två schabrak och ett fleecetäcke! Hur gött låter inte det då? Kommer berätta mer när allt är bestämt och klart! och givetvis kommer jag visa upp det här!
Ska strax bort till stallet och jag tänkte kanske sitta lite på han iallafall, så han får röra på sig. Tar med kameran och ber mamma ta lite kort så jag kan fräsha till det med lite nya bilder!
Det gick förövrigt bra hos sjukgymnasten och hon trodde jag kunde vara tillbaka till fotbollen om två veckor så det känns la bra. Dock vet jag inte hur jag känner med fotbollen förövrigt då det är så mycket runt om kring det nu som jag inte riktigt trivs med, men det ska vi inte ta upp här i cyberspace, hihi..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: