ead sofiejorgensen -
2012-05-05  13:06:36

Göteborg Horse Park

God förmiddag mina vänner, idag känner jag mig inte lika handikappad vilket är väldigt posetivt! dock är kryckorna med mig fortfarande eftersom knäskålen kan hoppa ur väldigt lätt eftersom den inte sitter fast som den ska! Svängde förbi Göteborg horse park för att kolla läget då jag funderar på att göra en start där i slutet av maj då vårt stalls ryttarförening skall ha tävling där! Riktigt fin och stor paddock, dock så blåste det kallt som satan så vi stannade inte så länge.

Klickade lite kort under den tiden jag var där på de första starterna, min gamla granne var där och hoppade med sin shettis och även en annan lite tjej som jag känner så det blev lite kort på dom och två-tre ekipage till!

Lägger upp bilderna här. Om någon av de andra jag tagit kort på mot förmodan hittar in här så får ni gärna ta bilderna bara ni länkar min blogg. Gjorde även en diskret vattenstämpling på dem.






















Hanna
PUBLICERAT: 2012-05-06, 08:12:36 | URL: http://hannasridsport.blogg.se/

Hej! Vad roligt att jag hittade din blogg och och dina fina bilder från vår Pay&Jump igår:-)

Jag är ordförande i Göteborg Hästsportklubb och sitter med i styrelsen i Göteborg Horse Park.

Hade vi fått lov att använda några av dina fina bilder på vår hemsida om vi länkar till din blogg eller liknande?

En liten parantes bara...det heter alltså inte Säve Horse Park utan Göteborg Horse Park. Vet att det vart en en del otydlighet kring detta men nu försöker vi marknadsföra starkt med Göteborg Horse Park så det inte skall vara nog oklarheter.

Ha det gott

/ Hanna




Annika
PUBLICERAT: 2012-05-06, 12:54:28 | URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Fina bilder :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: