ead sofiejorgensen -
2012-05-04  23:18:34

Nästa tävling (förhoppningsvis)

Den 20:e maj var det tänkt att vi skulle ut och tävlingsdebutera på Bollebygds RK, är fortfarande anmäld till klasserna 85cm (CR) och 95cm A:0+A:0. Sista chansen att avanmäla utan att behöva betala är den 8:e maj innan klockan tolv, så jag har alltså 5 dagar på mig att känna efter om jag kan lösa det om ca 3 veckor! Men förhoppningsvis så kan jag det! Skall fråga snällt .m isabell kan tänka sig rida honom.

Mamma var och Longerade honom idag och han skötte sig fint, han var bara lite trött eftersom hon var där nu på kvällen! Håller tummarna att smärtan ger sig snart och att jag kan köra igång min rehab så fort som möjligt!



Johanna
PUBLICERAT: 2012-05-06, 14:56:46 | URL: http://ungallroundryttare.blogg.se/

Åh,hoppas att du kommer! Skulle vara sjukt kul att träffa dig då Jag bor i Bollebygd och det är "min" (tror du fattar) klubb! Får jag fota dig då?:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: