ead sofiejorgensen -
2012-05-04  11:13:29

Lättnad

Igår på fotbollsträningen vek sig mitt knä när vi körde slalomövningar och det gjorde sjukt ont, skrek och grät som än galen kiddo på två år! Jag trodde att korsband/ledbanden hade pajjat helt vilket betyder 9 månaders reheb och operation och hela skiten, men som "tur" va så var det knäskålen som hoppade ur led och tillbaka så ett antal muskelfibrer på insidan knäskålen som gått av. Var på mölndals akutmottagning imorse tidigt och fick beskedet!

Frågade lite om ridningen och så och han sa att jag kunde rida så fort jag inte hade ont av det så förhoppningsvis går smärtan över och jag skall även gå sjukgymnastik för att komma tillbaka till fotbollen!

Tur i oturen, hoppas på att vara tillbaka på hästryggen så snart som möjligt!

Fräsh brud utanför Sjukhuset imorse



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: