ead sofiejorgensen -
2012-05-18  15:43:26

Gårdagen!

Miscuusiii! Bangade bloggen igår av olika anledningar men idag är den på fötter igen ;). Tänkte då ta igen gårdagens missöde genom att berätta idag helt enkelt!

Red ett lite längre dressyrarbetespass och tyckte han tåga på hyffsat bra (om man jämför med hur bra han gick på uppvärmingen idag). Jag märker verkligen påm mig sjävl vilken skillnad det blir när man rider för tränare, inte för att jag är ofukuserad men att man får dendär sista hjälpen man behöver när man fastnar i någonting.

Hade min personliga fotograf med mig igår som tog lite bilder, har försökt med alla möjliga olika inställningar med orginalobjektivet för att få hyffsade bilder med kameran i vår manege men det går verkligen inte! Den är ganska så mörk så det blir suddigt och så, men bjussar på några bilder som är någonting att se iallafall!
















KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: