ead sofiejorgensen -
2012-05-29  09:07:31

Busy Week

Vilken vecka jag kommer ha från och med idag, fullt upp med studenter och även summerburst! kommer inte bli så mycket ridning för min del denna veckan, men azcalon kommer blir riden och gå i skrittmaskinen som vanligt! Denna vecka blir lite "semestervecka" för mig då jag valt att vara ledig resten av veckan för att fira in sommaren. Vad hände med det goa vädret btw? det kan inte vara 11 C i MAJ/JUNI.

Vet inte riktigt hur det kommer bli med uppdatering i hästväg osv men jag ska ju inte vara helt borta från stallet så lite slänger jag in, ska även försöka lösa lite tidsinställda ifall det inte blir någon "live-update".

Dags för de första studenterna idag! GRATTIS ELIN, MATILDA & JOHANNA!

Min student var oförglömlig och hade gett allt för att göra om det, reliving the memories!





























en liten inblick hur min dag var.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: