ead sofiejorgensen -
2012-05-09  22:36:38

Back in the saddle

Idag var jag tillbaka på hästryggen där jag hör hemma efter 1 vecka med skadan, fattar inte hur jag kunde hålla upp i nästan 8a månader! Red dock bara i ca 20-30 minuter eftersom han inte blivit ordentligt riden på ett tag, han kändes lite stel såklart vilket inte var så konstigt. Knät känndes förövrigt mycket bättre än vad jag trodde så nu ska det nog inte vara några problem att rida!

Men med någonting posetivt så kommer det givetvis någonting negativt.. det går ett förkylningsvirus i vårt stall nu men azcalon har inga symptom och vi tog även tempen på honom och den låg på hans normala temperatur så jag hoppas att han håller sig frisk!

Mamma tog lite kort på oss efter ridpasset!

image description

image description



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: