ead sofiejorgensen -
2012-03-25  08:00:00

Stallet

Lördagens stallvisit i bilder!

 

Ridpasset: En pigg polle va det idag ute i paddocken, så det vara bara att åka med i hans små bravader. Jobbade mycket i trav idag mestadels på rakt spår och testade även lite ökad trav. Fick även en dressyrsadel idag så ska rida lite i den hade jag tänkt, tycker själv att jag får bättre sits och kommer ner mer när jag rider i dressyrsadlar. (ps. jag har en gång i tiden tävlat dressyr ds.)

 

Bjuder på lite bilder! Håller på med inställningarna på manuella och lär mig så bilderna är inte 100 ännu liksom, blev ingen mästerfotograf över natten som jag trodde att jag skulle bli.... eller?

Har på mig mina gammla stövlar som inte går att knäppa högst upp haha så dom står ut lite gött därbak..

 

SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMBAA!

Tog av täcket en snabbis så han kunde få rulla sig om han ville!

 

 

 

 

 

 

 

 

Väääldigt många bilder kändes det som att jag lade upp nu men jaja..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: