ead sofiejorgensen -
2012-03-19  20:53:30

Monday

Stallfri idag vilket menas med att alle får vila och mamma är där och tar hand om honom, tyvärr blev bilderna från igår värdelösa och är inte ens någon idé att visas upp.. haha

Jobbade idag från 6 - 14 och skall även göra det imorgon, sen efter det blir det stallet och rida lite. Jag är sp hopp och tävlingssugen så jag ska nog föröka fixa någonting vid sidan om alle tills vi kommer igång ;)

Gårdagens ridpass: Vet inte om han vart lite trött efter en rätt så "tuff" vecka för honom för han började dumkma sig redan i början + att jag är lite fundersam över hans galopp, den är lite konstig tycker jag men han är inte halt på något sätt i trav eller skritt så han kanske galopperar lite roligt. tänkte att jag kanske kunde få någon att filma så kan jag lägga upp det här och få lite hjälp?, har ju bara ridit hästen i ca 1 och en halv månad vilket gör att jag inte känner honom speciellt väl och han har haft sån galopp hela tiden..




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: