ead sofiejorgensen -
2012-03-09  11:38:12

Lite svar

Tänkte svara på några kommentarer jag fått nu då det blir enklast att publicera ett inlägg, så ni som frågat läser förhoppningsvis dethär!

Olivia:

Hej! Måste bara säga att du hade en superfin header verkligen! (Jag kan inte kommentera inläggen här över, de är nog för att de kanske är publicerade via mobil!) Men inlägget som heter immunförsvaret, vilken underbar jacka, vad är det för märke?=)

Svar: Konstigt att det inte går att kommentera, får kolla upp det.. thanks alot för en go kommentar. Fårstår inte riktigt vilken jacka du menar men antar att det är den svarta? Isåfall är det en Kingsland jacka från vintern 2009, futura collectionen tror jag, det står bara kingsland litet nere vid fickan. :) - jackan på bild nedanför.





ida sandberg johansson :
Hej! är det stall Adam? Ifall så kanske du känner min kusin Sofia? Hon har Nisse där :)

Svar: Ja det är stall adam!, flyttade hit för ca 4 veckor sedan från mitt tidigare stall där jag stod i 4-5 år innan och skall även flytta tillbaka dit så jag har inte riktigt lagt ner tid på att lära känna folket i stallet, det är väldigt många hästar=mycket folk, känner bara några som jag känt sedan innan :), så vet tyvärr inte vem det är ;)


Tussie - en satsande dressyrryttare :
Hej! Såg videon du gjort som Ponnysanning la upp. :) Du verkar vara en himla go tjej, och jag undrar om du har lust att göra ett bloglovin byte?

Kram :)
 
Svar: Tack så mycket :) en väldigt snabbt gjord film i världens sämsta redigeringsprogram haha, detdär med bloglovin är jag inte så haj på, tror inte ens jag har ett konto haha! du kan få en länk som kompensation för min aningen efterblivna IT framförhållning..

http://londonryttaren.blogg.se/ <---


Kul att ni kommenterar och läser, uppskattas! thüsen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: