ead sofiejorgensen -
2012-03-24  23:50:03

Hästig Lördag

Lång häst dag idag, how lovely is that? very lovely he-he..


Började dagen med att åka bort till stallet och rida i det fina vädret som var endast där, strange att det var dimma hemma och sol i stallet. Därefter åkte jag till Felicia och kikade när hon red och tog även lite roliga kort haha! Eliten var ju på Kungsbacka idag med så vi åkte vidare dit och kollade en stund, hade med mig kameran även här och felicia försökte lär amig lite inställningar och så men ah, det är ju altid svårt att fota inomhus.

Stannade på Hööks innan jag kom till felicia och fick med mig tre grejer hem. Kommer fler inlägg nu med bilder osv.

Har förövrigt en trevlig Lördagsdate med sängen, sen kommer bästa och kryper ner brevid mig :*

bjussar på en söt bild...

bju



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: