ead sofiejorgensen -
2012-03-05  10:58:02

Godmorgon

Ligger fortfarande i sängen och har tackat nej till jobb idag vilket inte känns så bra.. Får troligtvis även tacka nej imorgon med. Jag förstår mig verkligen inte på mitt immunförsvar, kan man ens vara sjuk så ofta som jag är?
Mina luftrör känns helt förstörda efter nattens hostattacker. Vill bara vara frisk nu och kunna göra det jag vill göra!

Håller ännu en gång på med att ladda upp filmen så förhoppningsvis så kommer den upp alldeles strax och tyvärr så måste jag ladda upp den i videofyme då youtube tar bort låtarna vilket förstör det mesta..
Någon som vet om man kan tabort reklamen från videofyme så man slipper se den innan mina klipp?

Kommer även bilder från i fredags upp lite senare och jag skall börja blogg lite bättre så att det inte bara är världens tråkigaste inlägg, bloggar dock för min egen skull men lite roligare att läsa om det är intressant, aight?





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: