ead sofiejorgensen -
2012-03-15  09:01:26

Godmorgon!

Äntligen lite sovmorgon.. fast nej va tvungen att skjutsa till bussen. Börjar 11 idag och jobbar bara i fyra timmar! sen skall jag bort till stallet och rida.

Gårdagen: Longerade honom och försökte raka bort det sista men benen fick jag absolut inte röra och han sparkade som om att han hade svart bälte i karate. Kan ju lungt säga att det är tur att vi inte ska ut och tävla förräns pälsen växt ut lite för linjerna är ojämna, han är randig/fläcking, boken är halvrakad och magen är kvar haha. jag fick inte raka någonstans av det jag nämnde för honom, han blev svinförbannad. Så eftersom vi kom lite på kant med varandra igår så valde jag att longerade honom. Har jättedåligt samvete nu för jag trodde det skulle vara lika varmt idag som igår så han har bara ett täcke på sig, stackars lille.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: