ead sofiejorgensen -
2012-03-01  13:39:36

Årets mål

Jag är en person som måste ha ett mål med allting jag gör annars ser jag ingen anledning till att göra saker och ting!

Så jag hade tänkt berätta lite om mina mål för detta året 2012!

AC:
- Mitt största mål iår är att hoppa upp till 110/120 med stabila rundor på honom innan årets slut.
- Få honom riktigt ridbar och lite mindre "bäbis"
- Vi har kortsiktigt bestämt att jag skall ha honom fram till maj och jag ska då ha hunnit känna på honom fullt ut i träning och tävling! Därefter förlänger vi beroende på hur de känns för mig!

Mig själv:
- Komma igång med tävlandet på riktigt och rida väl.
- Rida mycket och lära mig mer.
- Träna för att bli bättre
- Eventuellt tävla en annan häst vid sidan om!

Dessa är de målen jag kommer på såhär på stört! Dock sattes det käppar i hjulet de senaste dagarna då både jag och hästen inte är 100%!

Back to work!


Gott med nytt spån tycker han!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: