ead sofiejorgensen -
2012-07-23  22:38:19

Varbergshoppet 2010

Såg att Varbergshoppet gick av stapeln i helgen, åh jag minns det som igår... haha ne nu ska jag inte vara poetisk ;) Jag var med år 2010 på en ponny jag tävlade lite vid namn Östrahults Bizass. Gillade tävlingen mycket då det fanns en "cup" för alla nivåer. Eftersom jag bara gjort en start på ponnyn tidigare så valde jag den lägsta cupen vid namn Krabbcupen.
 
Tycker om anläggningen mycket med stor fin gräsbana, rekommenderar meetinget verkligen och om dom skulle haft på storhäst så skulle jag åkt på en gång, saknar att åka på meeting faktiskt. Krabbcupen jag hoppade gick i LC, LB, LB har jag för mig, vi gick tyvärr inte till final då vi första dagen rev sista hindret i grunden och i LB:n rev vi två så vi fick hoppa en consolation där jag har för mig att vi fick ett ner, så det blev tycärr ingen placerings helg men jag hade kul ändå vilket är det viktigaste!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: