ead sofiejorgensen -
2012-07-22  17:05:33

Söndagar...

....blir vad man gör det till, har haft en go heldag i slottskogen och nu lite grill på det! :) bäste malte kommer förbi på ett besök senare och henna har jag inte träffat på hundra år känns det som så det skall blir riktigt nice. Hon är en gammal vän som jag lärde känna när jag gick på ridskolan för en herrans massa år sedan!.
 
en fin bild på lille maltesern..
 


Amanda
PUBLICERAT: 2012-07-22, 20:51:25

Hej! Superbra blogg!

Undrar om du ha kvar Bocaj ridstövlarna=) är väldigt intresserad av att köpa dom!

Mejla mig såfalll: HeartRuch99@hotmail.se


Mvh Amanda

Svar: Hej, jag har redan sålt dom igår tyvärr, det kanske var du?
sofiejorgensen.blogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: