ead sofiejorgensen -
2012-07-01  20:35:15

Dagens Tävling

...gick inte så bra, men det kan ju inte gå bra jämt eller? hehe Första klassen så överhoppade han sig så brutalt så att jag hoppades ur sadeln så på en linje mellan 5-6 så hann jag inte räta på mig till hindret så vi missa änna det haha, la en volt och kom igen och det gick bra, men inget flyt på rundan allt han lyssnade inte och så, men men.
 
På equipe står det att jag fick 12 fel?!?!?!,  måste lagt en jävligt stor volt för att få 8:a tidsfel haha..
 
Även i andra klassen så kändes det kasst så jag valde att utgå efter första hindret och på euipe står det att jag var utesluten?!!?, undrar egentligen va det va för torskar som satt där uppe i domartornet. Ser betydligt sämre ut inför framtida försäljning osv. om det står ett felaktigt resultat. Aja fattar inte hur man kan få 8:a tidsfel för en volt. men men det orkar jag inte bry mig om.
 
Varken bilder eller filmer från dagen, kanske dyker upp senare om jag hittar någon som fotade.
 
Nya tag nästa tävling!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: