ead sofiejorgensen -
2012-01-20  13:58:58

FRÅGOR

FAKTA

Smeknamn:
Soffan, Jörgen
Födelsedag: 1 November
Bor: Göteborg 
Arbete: Slutade i Måndags pga ryggen



FAVORIT…

Färg:
Har nog ingen direkt favoritfärg, på hästprylar gillar jag brunt/blått
Plats: Sängen brevid min pöjk
Drog: godsaker...
Fordon: Fyrhjuling
Film: Haha drar en klassiker.... Titanic
Djur: inget just nu :(
Affär: Svensk Ridspor i hästväg
Serie: The Walking Dead
Café: Espresso House, dok inte så mysigt
Skor: Palladium & Converse

NÄR…

Åt du senast:
äter nu
Läste du en bok senast: Zlatans bok i december
Var du på konsert senast: Melissa Horn i November
Köpte du något senast: Igår, en vit blus
Kysste du någon senast: Imorse



VEM…

Saknar du:
Twix
Rörde dig sist: Bamse
Kysste dig sist: Min pöjk
Gjorde dig riktigt glad senast: dunno
Fick du sms från senast: pojken

HAR DU…

För många vänner:
Nej
Tvångstankar: Nej inte direkt
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Ja min tå haha
Några piercings: Naveln, öronen
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: haha det kan man lungt säga
Bra självförtroende: Nej inte så bra som jag skulle vilja ha
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Nej
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Nej

HUR….

Går du:
aldrig tänkt på
Fördriver du tiden: läser bloggar
Mycket pengar har du: för lite
Tjänar du pengar: Jag gjorde
Ofta diskar du: aldrig
Ofta städar du: iband
Ofta träffar du din familj: bor hemma så varje dag
Mycket äter du: för mycket skit



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: