ead sofiejorgensen -
2012-01-24  21:00:00

Frågor

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att vi bestämde att jag ska ta hand om Azcalon
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? Dega
Det sista du sa högt? Ses sen!
Det senaste någon sa till dig: Puss
Vad har du druckit idag? Smoothie, Chailatte
Vad var det senaste du åt? Pirog
Vad var det senaste du köpte? Tabletter
Vad är det för färg på din ytterdörr? Grön
Vad är det för väder hos dig nu? Snö på marken och kallt
Godaste glassmaken? Jordgubb, Lemon curd
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jadå
Sover du tungt? Ja
Drömmer du mardrömmar? Ibland
Trivs du med ditt jobb? Har inget just nu
Favoritklädsel? Degkläder givetvis
Favoritlåt just nu? massa
Vad ser du om du tittar till höger? Min fondvägg.
Vad gör dig glad just nu? Min pojk
Vad ska du göra härnäst? Kolla en go ruller
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Bra
Favoritgodis? colakastanjer eller va det heter
Kläder just nu? mysbrallor och en tisha från gina
Sommarplaner? Få igång azcalon och tävla
Hur många kuddar sover du med? 2 men har 4 i sängen
Morgon eller nattmänniska? inget av det
Är du kittlig? haha ja :(
Snarkar du? nej
Stjärntecken? skorpion
Äckligaste insekten? spindel
Stökigt el välstädat? Sämst på att städa men jag gillar när det är fint
Vad längtar du mest efter just nu? Azcalon och sommaren!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: