ead sofiejorgensen -
2012-01-23  20:24:00

Azcalon

Jag kan nu berätta för er att jag kommer få hem den lille pollen redan till helgen om det löser sig med box! Ska ringa runt lite imorgon, jag skall ju få boxplats där jag stod innan men vill ju få hem den goe så fort som möjligt :) så jag ska ringa stallet i närheten för att kolla om jag kan stå där ett tag, tills jag får min box alternativt på clareberg med.

Azcalon heter den nya stjärnan och han är 8 år, han har tyvärr varit skadad i 6 månader men nu är han helt friskförklarad och det är meningen att jag ska sätta igång honom och träna upp honom och tävla!

Kommer lägga upp bild på honom när han kommer och berätta mer om honoom då!

Nu ska jag kolla på guldbaggegalan med min kärlek kommer ett tidsinställt under kvällen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: