ead sofiejorgensen -
2012-02-01  19:34:20

LOL

LOL, WTF, OMG....... haha kom och tänka på dessa förkortningar som man använder sig så flitigt av, hur kan man egentligen vara så lat att man inte orkar säga hela meningen? haha egentligen om man tänker efter så låter det rätt så löjligt.. Fast värt ändå!

Simmade idag efter mitt PT-pass och fy va gött det va, solen strålade ner i bassängen och det va väldigt fridfullt, låter som en gammal tant på 70 bast nu men det va sjukt härligt.

Drog hem till min vän Matilda och drack lite kaffe och tog det lugnt och nu är jag hemma i min goa säng, äntligen hade jag en lite fylld dag med något som händer, blir så lätt uttråkad och jag längar en del efter Azcalon så jag kan sätta igång mitt projekt!

Ligger i sängen och kollar på meningslösa statusar på fejjan som vanligt. Usch va mycket text det blev nu så adios.


 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: