ead sofiejorgensen -
2012-02-15  22:23:02

Ingen ro ingen vila

Nu har jag precis lagt mig till kojs efter en hektisk dag, skönt att göra någonting iallafall! lite för tråkigt att bara ligga hemma. Fick stressa lite i stallet för att snabba mig till fotbollsträningen så skrittade bara i ca 30 minuter idag, men imorgon skall han få börja gå i skrittmaskin 30 minuter per dag + att jag skrittar honom så han får skritta ordentligt! och om det verkligen skiter sig med tiden så har han ju iallafall fått gå lite!

Imorgon är det jobb igen från 7-14 efter det stallet och sedan fotbollsträning 18:30! Får fixa lite tidsinställda under dagen hehe :)

Imorgon skall jag lägga fram lite bommar så att det blir lite mer exalterande arbete och att han får lite stimulans, han blir så lätt uttråkad när vi bara skittar i 45 min - 1h.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: