ead sofiejorgensen -
2012-02-05  19:34:57

Excuse moi

Ursäkta alla en miljon läsare för kass uppdatering men har ju haft i stortsett fullt upp nu ibörjan!

Satt på alle idag för första gången och det kändes bra! Han trivs nog.

Känns dock väldigt konstigt för mig i stallet, kan utveckla det senare.

Utvärdering av "ridpasset":
Satt ju somsagt för första gången på honom och kände mig rätt hemma. Han kändes lite som er tickande bomb och spårade lite efter en stunds skritt, han var lite allmänt på tå men ändå väldigt trevlig!

Någonting jag märkte direkt på honom var att han väldigt lätt knäppte av i nacken så det får vi jobba med. Lät honom mest gå och strosa lite inga direkta krav utan jag bara kollade av honom lite. Ska bli kul att se hur detta kommer utvecklas!

Alle gottar sig när jag fixar iordning honom!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: