ead sofiejorgensen -
2012-02-09  10:25:47

Azcalon

Tänkte berätta det jag vet för er om Azcalon.

Hans fader är Pomme Royal.


Och hans Mamma Alegra, har ingen bild.

Azcalon gick 4årschampionatet och har efter det som bäst en placering i 1.10.
Azcalon är alltså inte min egna häst utan jag har honom hos mig för att jag ska sätta igång och börja tävla honom! det är bestämt att jag skall ha honom fram till Maj och då ska jag bestämma mig om jag vill fortsätta tävla honom eller inte, så förhoppningsvis så har han kommit igång bra i april så jag kan komma ut och hoppa lite för att känna på honom.

Just nu ser han ut som en omusklad tjock liten teddybjörn men det är ju inte speciellt konstigt eftersom han vilat i 6 månader, men hans senaste start var i april förra året då han blev 4:e placerad i 1.10.

Så så ser det ut, jag ska lägga upp en planering här för att ungifärligt se hur det kommer bli fram till slutet av maj.

Film på Azcalon från en ryttare som tävlat honom.




Bild på Azcalon när han var igång! och bild nu efter att han ska sättas igång.

image description



Lite skillnad kan man ju säga, den undre är inte min bíld utan den blev skickad till mig.

Så nu får vi hoppas på det bästa och att utvecklingen går framåt.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: