ead sofiejorgensen -
2012-02-14  10:34:38

9 dagar kvar!

Nu är det bara 9 dagar kvar till Göteborgs horse show! Och jesus vad jag skall shoppa ;)
På Lördagen har jag även dragit ihopp ett gött gäng förförkrök inför ryttarfesten/pianobaren så det kommer bli sjukt nice! Förhoppningsvis går jag varje dag, mest intresserad är jag av morgondagens vinnare, youngriders, gp-ponnyn, Världscupen, Gymkhana och Agility!

Även om du inte gillar hästar så tycker jag faktiskt att du skall gå! it's AMAZING! Har även hört det från folk som vart där men är ointresserade av hästar.

Här är förövrigt svenskarna som är klara för Scandinavium (Ej juniorer etc.)

Svenskar i hoppning:
Niklas Arvidsosn - Click and Cash 1155, Miss Jacson
Angelica Augustsson - Sit Singular, Mic Mac, Walter
Malin Baryard: Cisco, Reveur du Hurtebise, Undicci
Rolf-Göran Bengtsson: Casall, Kiara, Ninja
Henrik von Eckermann: Allerdings, Quibell
Emma Emanuesson - Niki, Titan
Lisen Bratt Fredricson - Matrix, Thriller
Peder Fredricson - Cash In, Sibon
Linda Heed - Bee Wonderful
Erika Lickhammer - Donnatelle, Qashmir
Douglas Lindelöw - Balahe, Talina, Udermus
Helena Persson - Bonzai, Chamonix

Svenskar i dressyr:
Cecilia Dorselius - Lennox
Maria von Essen - Ferdi
Michelle Hagman - Rudis Memory
Patrik Kittel - Toy Story
Kristian von Krusenstierna - Biggles 1015
Minna Telde - Deinhardt




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: