ead sofiejorgensen -
2012-08-27  21:21:07

Tro det eller ej

 
Men jag och zmilla skall vara med på stallets programridning haha, en i stallet håller i det och mamma tyckte att det kunde vara en rolig grej så varför inte liksom, jag har valt att rida LC:1 eftersom det är det enklaste och det kan jag redan utantill haha. Problemet med lilla zmilla är ju att hon gärna trippar och kollar runtomkring sig så jag får nog satsa på att plocka poäng på vägvalen haha! den 15/9 går det av stapeln. Skrattar ihjäl mig inombord eftersom jag vet hur det kommer se ut med tanke på zmillas dressyrform just nu. jaja lycka till sofie och viga dina vyer! ;)


Annelie
PUBLICERAT: 2012-08-28, 20:21:54 | URL: http://teamannelie.blogg.se/

Lycka till! :)

Svar: Tack så mycket :)
sofiejorgensen.blogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: