ead sofiejorgensen -
2012-08-30  22:06:37

Onsdag+Torsdag

 
Glömt berätta om både onsdagens och torsdagens ridning så jag kör lite kortfattat bara.
 
Onsdag:
Red inne i manegen och det kändes hel okej men inget framsteg direkt, har inte haft någon hjälp med mig som kunde bära fram bommar osv plus att jag var sjuk så det blev ett kort pass på ca 30 minuter eftersom jag kände mig svimfärdig haha, inga direkta specialövningar utan red mest runt eftersom jag tappade fokus pga sjukheten eller vad man nu skall kalla det ;)
 
Torsdag:
Ååååh idag ville jag inte sluta rida, vi hittade verkligen några knappar idag och det kändes verkligen som ett steg i rätt riktning, hade fyra bommar framme med för att göra det lite roligare iallafall, på lördag blir det troligtvis mark/hopparbetes träning eller vad man nu skall kalla det. Blev mycket lösgörande arbete idag på volter med mycket flytta undan och även övergångar.
 
Fina analyser va? jag borde bli kommentator.. eller inte ;)
 
Jag och Zmilla ida... eller? hehe

 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: