ead sofiejorgensen -
2012-08-21  09:34:09

Hästen

Tänkte berätta lite om hästen utan att jag skall säga för mycket då det inte finns någon anledning att skriva allting här. Azcalon har ju somsagt åkt tillbaka och jag pratade då med hon som äger stallet jag står i, hon har nämligen en del hästar om man säger så så frågade hon mig om jag ville ha fullt ansvar av zmilla och rida/träna/tävla henne, dock har hon haft två föl men hon är igång nu men magen måste bort och hon skall musklas lite så det kommer inte bli några tvälingar på två månader kanske, men så det som är bestämt nu är att jag skall prova på henne nu och rida henne till sista augusti och därefter bestämma om det är någonting för mig.
 
Jag provred ju henne igår och det kändes bra, men jag tycker alltid att det känns väldigt annorlunda att rida andra hästar när man är så van vid en och samma, men så nu kommer ni få följa detta projektet eller vad man ska kalla det, det har ju änna blivit en specialité att jobbsa bort sådana ;)
 
Ja men så ligger det till iallafall sålänge, Zmilla är förövrigt född 99 :)
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: