ead sofiejorgensen -
2012-08-30  09:30:02

Godmorgon

Jag är fortfarande sjuk men har iallafall fått sällskap av lille vovven nu så lite roligare blir det iallafall.
Känner mig som en liten luffare när jag inte jobbar, haha vet inte riktigt varför men det är så sjukt tråkigt att bara vara hemma och även på det vara sjuk...
 
Idag planerar jag att köra någon bomövning på zmilla, skall dock hämta bilen inne i stan innan jag kan bege
mig till stallet, efter stallet blir det en marknadsundersökning som jag skall vara med på angående fotboll osv.
Skall försöka klämma in en träning för Isabell på Lördag och då får mamsen filma lite och även ta lite goa kort!
 
Hade 1800 unika igår, kul igen att många läste inlägget angående rpc!
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: