ead sofiejorgensen -
2012-08-20  12:06:01

Godmåndag!

Idag är jag iprincip ledig skall bara jobba lite hemifrån men max två timmar tar det skulle jag tro, annars har jag så har jag lite småplaner för dagen bara men kan inte avslöja allting hehe. Ska vfixa lite goa inlägg på bloggen med under dagen och förrästen hörde ni åskan tidigare imorse? första gången jag vaknar av åska haha jag sover alltid sjukt tungt men denna gången flög jag upp och satta hjärtat i halsgropen både jag och hunden!
 
>To do today<
- Städa
- Jobba
-Sätta upp Azcalons boxskylt plus rosetter
- Powerwalka/jogga
- Fotbollsträning
- PROVRIDNING
 
 
Så ungifär såhär ser det ut idag kan inte avslöja mer om provridning än att jag just bara skall provrida men vi kommer förhoppningsvis överens redan idag!
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: