ead sofiejorgensen -
2012-08-13  21:53:46

Fina häst

Känner mig väldigt tom just nu, jag och mamma har varit i stallet och verkligen putsat och tvättat på honom idag. Så tråkigt att allt har sitt slut, får flashbacks från när vi bara var någon vecka från att Twix skulle åka, djur sätter sån à sjuka spår i hjärtat och det gör ont i mig när jag vet att jag inte har tagit mig tid att åka och hälsa på henne. Blir fortfarande ledsen när jag tänker på att hon inte är min längre. Idag när vi gick så gav Azcalon och va vi båda kände var en ledsam blick som om att han vet att han snart skall åka. Usch vad man fäster sig vid djur men å andra sidan är det band som inte ens går att likna med någonting annat.

Jag och alle efter en lyckad tävlingsdag 0:a i 90cm & 4fel 100cm <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: