ead sofiejorgensen -
2012-04-02  23:09:26

Träningslägret

Var ju på träningsläger i Danmark Tors-Sön och hade riktigt roligt! Två dagar av dessa så red Maria på Alle, och det hade gått jättebra och han hade skött sig utmärk.

Från början hade jag tänkt att han skulle få vila lite, han går ju trotsallt i skritten varje dag i 60 min och en stor hage, men glömde ju berätta att jag fick smaka på manegeunderlaget för andra gången i onsdags då han blev lite förbannad på mig haha! så jag kännde att han behöver nog inte vila ;)

Helt enkelt så var det såhär, han tyckte att han var klar för dagen så då stannade han och vägrade gå framåt och då skänklade jag på honom lite extra och då gjorda han världens luftsprång eller någonting stillastående vilket jag inte alls var beredd på och där låg jag lite snopet på marken hehe.


Hade riktigt roligt i Danmark med mycket fotboll och annat trevligt, bjuder på lite bilder!











KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: