ead sofiejorgensen -
2012-04-08  12:20:53

Lördagen

Igår var jag i stallet på förmiddagen för att fixa iordning allting innan Påsklunchen skulle serveras hemma.
Jag longerade i ca 20 minuter på vanlig lina i alla gångarter, han fick lite extra godis eftersom det var påsk ;)

Åt sedan påsklunch hemma och senare på kvällen blev det bowling + lite annat och därefter utgång! därav filmen när fanny rider tjur här nedanför! jag är inte så nöjd nu på morgonen när jag kollade mitt kontoutdrag........ bananas säger jag baraaa..

Idag vill jag rida ut en sväng så får se om jag får med mig någon, annars blir det lite jobb i manegen/paddocken!

Fina pojken igår, visst ser han annorlunda ut om man jämför för 2 månader sedan!
image description





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: