ead sofiejorgensen -
2012-04-16  10:58:00

Lite störande

Måste va lite bitter ibland men det är inte så farligt då jag själv har lite symptomen!

Jag läser en del bloggar ibland när jag har tid över vilket kan vara allt möjligt och bland det värsta jag vet är när man använder samma bilder om och om igen, jag fattar att man kan ha en "favoritbild" men att lägga upp den i vartannat inlägg är sjukt tråkigt, om man redan sett bilden 10 gånger så är man nog rätt trött på den, det är mycket roligare att se nya bilder!

Jag laddar givetvis upp bilder som blivit uppladdade innan men det är bara om jag inte tagit en enda bild och då tycker jag att det ser trevligare ut att lägga in en bild än inte alls. Men jag tänker ofta på att kanske inte ska ta en bild jag nyss lagt upp.

Någonting annat är när man bara lägger upp egobilder på sigsjälv, finns det någonting tråkigare? okej att lägga upp någongång ibland, men två stycken riktiga posebilder om dagen blir waayyy to much egocentriskt. Iförsig är det ju var och ens blogg och man väljer själv om man vill läsa eller inte!
Just an oppinion! ;)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: