ead sofiejorgensen -
2012-04-20  21:33:34

Friday

Tog mig ledigt idag på grund av olika omständigheter vilket var väldigt skönt, även mamma var hemma och höll mig sällskap så vi tog oss en tur till tre hästar och köpte lite grejer som jag kommer visa upp senare, sedan åkte vi till mormor och morfar och hälsade på en sväng för att därefter åka till stallet. Och nu sitter vi och har musikquiz här hemma efter en go tace-fredag.

Dagens Ridpass: Ett riktigt bra markarbetespass idag han var så himla fin och duktig var han idag, blev helt kär haha. Lade först upp travbommar som jag värmde upp över som vi sedan längde ut till galoppbommar som jag även senare höjde upp mittenbommen på i de två nivåer som finns på en sockerbit och han gick som en klocka, vilken otrolig känsla vi hade tillsammans idag!

Mamma försökte ta lite kort men han inte fixa inställningarna så det blev bra ljus men vääääldigt suddigt, men lägger upp en bild iallafall! - Kommer ett litet filmklipp senare





Bjuder på dagens outfit genom en überposébild, men man får ta sådana ibland ;)

Ridbyxor: John Whitaker
Strumpor: Kingsland
Tröja: Ralph Lauren
Skjorta: Hööks





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: