ead sofiejorgensen -
2012-12-02  19:34:54

Zmilla kamel

 
Fy satan va kallt det var att rida idag, har ju inte ridit på ett tag nu på grund av min sjuka vecka jag haft, men idag kände jag att jag skulle klara av det. Red i ca 35 minuter iallafall utan att jag höll på att hosta halft ihjäl mig så det var ett framsteg!
 
Det blev till att jobba lite över travbommar och jag tyckte att hon jobbade på helt okej då jag mest satt som en stelfrusen glasspinne med köldskador, hehe. Men dock är hon ju något kamelig ibland med tanke på den fantastiska bilden ovan, dock är den tagen i en sekvens där hon ticksar lite med huvudet. Tänkte att jag skulle förmigegen skull lägga uppenbra plan inför denna veckan då vi har lite roliga ting inplanerade.
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: