ead sofiejorgensen -
2012-12-22  12:08:50

Yesterday

Igår drog jag till stallet mitt på dagen för att rida igenom henne riktigt ordentligt, inte för att jag inte gör när jag är där andra tider haha..

Lade fram fem-sex galoppbommar på rad och galopperade i samlad galopp över, det gick upp och ner ibland slarvade hon och trots att hon kom helt rätt så trampade hon till på bommarna... Slarvigt!

Jag byggde därefter på med ett litet sockerbitshinder på volt och därefter ett lågt räcke snett igenom. Jag är ändå nöjd med henne trots att hon slarvade lite ibland, hon är ju som en katt såfort bommarna kommer över 70cm.


• Ridbyxor - Ullared
• Tröja - Kingsland
• Strumpor - Ullared
• Frisyr - kändis-bobby hehe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: