ead sofiejorgensen -
2012-12-03  22:14:49

Vecka 49

En liten planering inför veckan är alltid bra för mig annars kan det lätt bli lite oorganiserat och min fantasi rinner ut lite i sanden, men denna veckan skall jag verkligen köra lite bättre övningar.Jag hittade nämligen ett gammalt häfte med massa markarbetesövningar som jag tänkte köra.
 

Måndag - 
Enkla travbommar och bara rulla över.
Tisdag - Gymnastikhoppning på "sockerbitshöjd"
Onsdag - Uteritt/lättare pass i manegen.
Torsdag - Hoppträning för Ted Nätterqvist
Fredag - Markarbetespass med bommar på marken
Lördag - Uteritt/lättare pass i manegen
Söndag - Pay & Jump, Stall Adam. 100cm & 100cm/110cm
 
Åh va skönt det var att skriva en planering, jag måste verkligen bli bättre på det för det är så skönt att veta exakt vad man skall göra så nu vet jag det inför hela veckan, skönt! 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: