ead sofiejorgensen -
2012-12-30  12:08:31

Singha beer

Vilken resa! Tror inte tiden kan gå så långsamt som när man reser, de 11 timmarna på flyge från Frankfurt till Phuket kändes som en evighet, men nu är jag äntligen framme och har hunnit sova 7 timmar iallafall.

Just nu sitter jag på en resturang med gratis wifi så jag tänkte passa på att skriva någonting härligt här på bloggen.

Dagens rätt blev en spagetti bolgonese med iskall Singha beer, är inne på min andra nu hehe det är ju trots allt semester! De andra kommer nog om ca 3-4 timmar skulle jag tro så jag får underhålla mig själv tills dess! Hur är vädret hemma? Här är det runt 30 dock rätt molnigt men solen kikar nog fram imorgon.

Imorgon tar vi båten ut till Phi Phi islands där vi också kommer att fira nyår, tror att det kommer blir grymt bra.
Ta hand om er därhemma så hörs vi nog snart igen ❤



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: